søndag 16. august 2009

Jeg skal, jeg må, jeg vil =D

Oi oi... 

Hent mye. Hihi...

Rasmus og Nicole kom jo =D så torsdag kveld ble en lang natt med masse prat og faceloking på stooore skjermen, nudler og eeeenda mer snakk! Just my style med min fine stemme (som aldri kommer til å bli bra, da jeg ikke klarer å holde kjeft.. =P) Supermys, ni var sååå gulliga att ha på besök, förlåt alt mitt stök och att jag inte var hemma typ. Måste sees nånn mer gång!
...

Såå.. Fredag... For en dag!

JA allesammens, JEG FIKK JOBBEN!!! Begynner allerede på Mandag, kunst og kultur-barnehage, det liker vi jo! På Bryn, så ikke alt for lang avstand når jeg flytter (før det blir det jo litt av en pendling), fast lønn, søt sjef... Ah, dette blir så bra, selv om jeg må innrømme at det blir liiit skummelt å, de første dagene. Må rådføre meg med Stig, ja eller Lene, de som er sååå proffe som barnehageonkel og tante =)

Ellers.. På Fredag var det egentlig sykt mye som skjedde... Etter det ekstremt vellykkede jobbintervjuet så møtte jeg Betsemor og Bestefar en tur, siden jeg var i traktene for en gangs skyld, og siden jeg ser dem så sjeldent. Det ble det superlunsj, baguetter med laks og eggerøre i solen, samt at jeg hjalp Bestefar med facebook (som 80'åringen har klart å skaffa seg selv) sånn at han fikk litt venner og ja, generelt så han skulle skjønne mer også. Nå har han alla barnabarna inne og sitter sikkert å ser på bildene av dem i timesvis ;) We all do...

Etter dette besøket bar det avsted ned til sentrum for å pluke på svenske-tuppene, og rett på trening. "Rett på trening" ble jævelig misslykka.. Jeg klarte å dra med meg jentene, med all deres bagasje på feil t-bane og masse styr, så vi ble en hel time forsinket. Treningen var uansett morro, jeg stuntet med Regis, PS =) Samt at det var gøy å se alle og å komme litt igang. Savnet styrken til Jeanette faktisk =O Etter det ble det stunting på høyt nivå med girl'sa fra Uppsala og Nathalie. Jeg vil nevne groundup-cupie som de ikke hadde gjort før, samt Malle, heel to heel, som Carin ikke hadde gjort før, og heller ikke Nath som bak ;) We rock!! Lisa gjorde lib til lib-tikk som hun heller aldri hadde gjort før! Ni är så bra tjejer, sjukt kul...!! Så bar det hjem, og det ble nok en sen natt med maaaaasse latter fra super-gjengen og mer prat og tull og det som hører med! =)


Ho... Lørdag, Idag, eller jo altså, igår.

Vi forsov oss så klart.. og det gikk ikke noe tog den timen heller.. Så ble buss om Dikemark, så tog, så t-bane (riktig denne gangen). 2 timer for å komme seg til Sognsvann er slitsomt, spess når man er sååå trøtt! Første dagen av Tumblingcamp! Jeg hadde det gøy, bra trening, og gleder meg allerede til i morgen (kremt, idag). Sliter med knærne da =/ Det ene kan ikke rettes ut, nå som jeg har blitt kald (det jeg står på i stunt også..) selv om jeg tror det blir bedre med litt oppvarming i morgen. Det andre gjør bare ekstra mer vondt enn vanlig... Hate it. MEN det skal ikke hindre meg, litt teip og jeg blir god som ny, eller liker iaf å tenke det =P ARABER FLIKK FLAKK I MORGEN, jeg føler den!! Ellers idag vil jeg få skryte av nye skills.. Hinkesats-stift-araber-salto, løpesats-forlengs salto, step-salto (JA JEG KLARTE DET!!! Nå gjelder det bare å få den inn) og walk-"tohånds"heel til bow med Di! I'm soooo happy! Vil skryta av malle som gjorde araber-flikk-salto, til tross for evilang sperre. Duktig flicka!! Synd med foten, but hey, niiiiice toe-touch!!! Håppas det inte är alvarligt!! Krya på dig!

Carin, Lisa og jeg kom oss hjem etterhvert, og vi var alle anige om at vi skulle slappe av litt før vi skulle lage middag. Og der ble vi! Fikk med oss litt av Friidretts-VM (Bolt er så jææævelig kul) og så sloknet vi... alle tre! Carin og jeg på hver vår maddrass, Lisa stakkars, på sofaen. De ligger der enda (vi kom hjem ved 7-tiden og har ligget der siden da) så derfor ble det ingen middag på oss idag nei... Jeg våknet for ikke så lenge siden av verdens fæleste drøm, som jeg ikke vil snakke om, og helst bare glemme, selv om den sikkert er sann... Sukk!

Nå ble dette en laaaang update, med det har jo også skjedd mye såå.. For de som gidder å lese da =P

Nattinatt.. Nå skal jeg gå tilbake og sove videre =)

3 kommentarer:

  1. tack Ida!
    men ni är verkligen grymma!

    SvarSlett
  2. Hehe.. Lisa <3 No problem! ;D

    Du är grym! Vi måste köra mer nånn annan gång, partner-toppen. Följ med nästa gång malle åker ner, och så kan du bo hos mig i min nya lägenhet (inte så dyrt, när man inte behöver åka skittåg). Stunta massa, med bättre baser enn mig, hehe, typ riktiga baser =P DÅ ska vi göra massa grymt! ;)

    Sova på Lisa*

    =P

    SvarSlett
  3. aaw, tack!<3
    Det var verkligen jätteroligt att stunta med er. Det tycker jag låter som en bra idé, vill verkligen komma tillbaka! :)

    SvarSlett