mandag 10. august 2009

B&J, men ingenting slår häahen-dazs <3

Yey... Sovet lenge, uthvilt.. Sykt chill..!! Nå sitter jeg i joggebuksa til Stig.. Eller kanskje didi, som en av dem har glemt igjen en gang - og den alt for store NM-hettegenseren min og spiser Ben&Jerrry's Phish food-isen og loker på face og prøver å skjønne "skype". Bare å legge meg til folkens.. vq.ida heter jeg =P

I morgen er det Basic&allround Camp.. Som jeg skal være instruktør på! Jeg gleder meg sååå mye.. Alle de andre campene i Summer Camp '09 -prosjektet til D har vær sååå gøy, både som deltager og instruktør, så dette blir nok bra det også!! =D

Åh.. På fredag (samme dag som jobbeintervjuet) så kommer Carin og Lisa fra Uppsala til meg for å bo hos meg under tumling campen. Rasmus også, men jeg husker ikke hvilken dag han kommer da. Blir uansett morro!! Gleeeeder meg. Hihi... Nå ble det mye "glede seg" men det er val bare bra å ha masse å se frem til ;)

Nå skal jeg pakke sakene mine for B&A-Campen =)

Later..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar