onsdag 26. august 2009

Faenihelvetesfittehoredrittjæavlakukballeinfluensa!!

- Det får jeg ikke lov til å si i barnehagen =) Selv om jeg tenkte det heeeele dagen idag. Ja, jeg er sta, gikk ikke hjem, men ble på jobb hele dagen idag!

Nå er jeg hjemme og stasjonert i sengen sammen med "gamle-lapptoppen", Breaking Dawn, mobilen, snytepapir, nesespray m. mentol og fjernkontrollene til Tv'n!! Alt innen armlengdes avstand! Jeg får ikke lov å forlate hjemmet på en stund, så visse nødvendigheter er jo på plass. Svineinfluensa? Datteren til en kollega har det, og nå er hun også syk, så typisk meg å bli smittet. Skal vi se..
Symptomer;
Feber x
Frysninger/tretthet x
Vond hals x
Hodepine -
Vondt i ledd/kroppsverk x
Hoste x

Hos enkelte,
Diaré -
oppkast -

5/8... Jaja. Nok til at jeg ikke får lov å dra til legen en gang, såå... De vil ikke ha meg der i tilfelle jeg har grise-dritten, og isåfall er megasmittsom. Sykemelding i posten =P



Vet ikke hva jeg gjør med uttaket, stiller med munnblind. Hmm.. Blir vanskelig når jeg skal rope cheeren eller gjøre spirit =P

Åååeee!

Jeg hadde jo gleder meg sånn til å få ting i orden. Du ødelegger!

Syk ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar