lørdag 8. august 2009

"Remember cuddles in the kitchen..."

J.C.C er nå over... Siste dagen idag, litt trist, det var sååå gøy, jeg koste meg såå mye som instruktør sammen med Jenny, Nathalie og Kristin (og Helle så klart og Lene og Stig) og seff sjefen selv, Didrik =D Kongegjeng.. For ikke å nevne alle de beste juniorne da, åh.. Dere inponerte meg så syyyk! Beste gjengen å undervise på camp, og så klart hvor mye bedre alle ble!!

Uff.. Imorgen er det tilbake til den grå hverdagen og jobb.. 12-8.. Så hele dagen der ja.. Men men.. Er ikke mye.. Bare to dager til nå, kanskje det tilogmed er de siste vaketene mine, hvem vet. Jeg vet iaf at jeg ikke kan vente til de andre campene jeg skal på.. Hihi. Denne sommeren blir det visst 5 av 7 camper av Summer Camp-opplegget til Didi, to som intruktør og tre som deltager ;D

Men herregud, hva gjør jeg oppe nå? Tid for sengen....

Natta.. Puss på deg, og kram på alle andre..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar