fredag 7. august 2009

Shut up and put your money where your mouth is

Yey... Dag to av Junior Cheer Camp gjennomført! Åh, det er virkelig kjempegøy =) Alle barna er så flinke!! Gleder meg til i morgen også.

Ellers.. Har kommet sååå langt i boken min nå, den er virkelig sykt spennende, har den med meg overalt, så når jeg har litt tid så kan jeg lese litt, på bussen og banen og når jeg venter på toget osv.. Ser sikkert kjempenørd ut, boken er jo så jævelig tykk også, rene mursteinen jo.. hehe. Skulle hatt på meg brillene mine også.. for å toppe det hele, men de ligger under rotet mitt et sted =P

Jeg har fått intervju med en barnehage neste uke mest sansynelig, og det liker vi =) Må må må ha jobb! Tusen takk til Didrik som hjalp meg å skrive mail osv. for jeg er helt håpløs på sånne formelle greier.. Virkelig.. Håpløs. Dere skulle bare ha sett førsteutkastet på den aller første søknaden og CV'n min (fra neon år tilbake) før pappa fikk tatt en "titt over den" =P Ai ai, ikke bra, faktisk til å le av!

Men åh.. Jeg håper virkelig at jeg får denne jobben, eller noe liknende. Tror jeg kan like å jobbe i barnehage skikkelig mye, jeg elsker jo min egen 3 åring, og jeg liker å jobbe med barn. Har jo hatt Pee Wee's og sånn før, selv om de er litt eldre enn barehagen da, og jeg koser meg jo som instruktør på junior camp osv =P Krysser fingrene*


Men de kommende dagene og uken blir mye.. Skal jobbe HELE denne helgen.. Være instruktør på Basic&allround Camp, jobbintervju (satser vi på) og selv delta på Tumblingcampen neste uke, og kanskje få besøk av en haug med svensker! Jopp... Lots of stuff...

Meeeen..

Nå er det natten.. Viktig å være opplagt til i morgen! Gleder meg til å løpe til sengen og ta fatt på neste kapittel, og så sove varmt og godt!

Fred!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar