mandag 17. august 2009

Bolt er så jævelig kul, og jeg er så jævelig sliten =P

Så 100m VM-finalen igår sammen med Lisa og Carin! Carin peppet meg sånn så jeg ble syyykt nervøs rett før start. Heiet jo så klart på gogutten selv, Usain Bolt, og håpet på ny verdensrekord. Han er bare så syyykt fet, og jeg har et nytt idoli han, har jeg funnet ut. Digger holdningen hans, meeegatalentet hans og seff smilet. Bare 22 år gammel =O SYKT! "Han är så grymt cool" for å sitere Carin =) Så sant så sant. Og verdensrekord ble det!! 09.58... !! Bolt Bolt Bolt!!

Så var det sagt.

Igår var siste dagen av Tumblingcampen, gikk vel så som så, knærne tok litt knekken på meg, og det hjalp ikke å være støl som faen i tillegg :P Men så klart gøy. Ny limbo suksees, igjen, for min del... Tror det er 3. campen eller no (a)..

Didi og malle kom en tur på natten i går, og ja, jeg og Di så film, resten sovnet underveis. 4 timers søvn ble det før første arbeidsdag i nye jobben, hehe, men men. Greit med kaffe i barnehagen, jeg er jo så glad i kaffe =P Arbeidsdagen gikk fint, tøff start med en ny gutt som skulle vennes til barenhagen som bare jeg måtte ta meg av, som bare gråt og gråt og gråt når pappan dro. Men resten av dagen gikk fint. Nå er jeg sliten og mobilløs, da en kolega skulle være snill og kjøre meg til t-bane st. og jeg seff klarte å legge den fra meg i bilen hennes. Yey.

Dødssliten. Sovnet med munnen åpen over 2 seter i værste rushtiden forran to digge gutter på toget. SÅ trøtt var jeg. Og er, fortsatt.

Nå skal jeg rydde, vaske, og vaske klær og sette tilbake madrasser og alt etter sommerens vennetrafikk hos meg, samt alle reiser og alt hvor innholdet i bagene bare har blitt tømt ut på gulvet for å bli ersattet med andre klær. Dessuten griste jeg og Carin og Lisa NOE JÆVELIG! Stinker her =P Det er ille når du lukter det SELV. Haha...

Ja, jeg SKAL rydde, selv om dere ikke tror meg. Det er bare ikke levelig her.

Imorgen er det en ny jobbdag, for så å dra rett på trening. Gleder meg til jeg kan stikke hjemmom i mellomtiden, bare en svipptur innom Vålerenga.

På onsdag må jeg til sandvika for å klage på sko og t-skjorte, samt plukke opp brillene mine og kjøpe gave til bestisen.

Gleder meg så mye til fredag kveld, og lørdag (som jeg skal sååå sove bort) at det nesten ikke er mulig. Jeg TRENGER en fridag!

Hmm... Beklager. Mye på hjertet...

"Snart faller alt på plass"

Go kveld godt folk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar